טורטילוקו לוגו

טורטילוקו באר שבע – טעמים משגעים של אוכל מקסיקני כשר

מאז שהמטבח המקסיקני עשה עלייה לישראל וכל כך הרבה מאיתנו התאהבו באוכל הצבעוני ועז הטעמים שלו נראה מוזר שזה לא קרה מוקדם יותר. אבל מה זה משנה? העיקר שהיום אנחנו יכולים להזמין משלוחי אוכל מקסיקני ולטרוף טורטיות ולנשנש נאצ'וס גם אם מעולם לא היינו במקסיקו.
בין שאתם אוהבים אוכל מקסיקני או עדיין בשלב שאתם צריכים להכיר אותו, אם אתם מחפשים משלוחי מקסיקני בבאר שבע כדאי לכם מאוד להכיר מקרוב את התפריט של טוטילוקו בבאר שבע. כאן מציעים לכם אוכל מקסיקני כשר בדגש על טורטייה וטאקו לצד תוספות, אבל מה שמיוחד בתפריט הוא האפשרות להזמין גם טורטיות משולשות – 360 גרם טורטייה ובתוכה 360 גרם בשר. בהתחשב במחיר ההוגן מאוד, מדובר בתמורה שווה ביותר למחיר ובאחת העסקאות הקולינריות הכי משתלמות מקרב המסעדות המבצעות משלוחי אוכל בבאר שבע.
אפשר להזמין משלוח מטורטילוקו באמצעות כניסה אל אפליקציית משלוחה או בלחיצה על התפריט כאן באתר שלנו. מערכת ההזמנות שלנו (בתפעול משלוחה) מבטיחה לכם תהליך הזמנה פשוט ומהיר: בוחרים את המנות שרוצים, ממלאים את הפרטים למשלוח ושולחים את ההזמנה בקליק.
אז מה מציע לכם תפריט טורטילוקו הכשר? כאמור – טורטיות מעולות במילוי בשרי איכותי (חזה עוף, אנטרקוט, קבב טחון או כבש, ואפשר גם "טורטייה משוגעת" – במילוי 2 סוגי בשר). אתם אלה שמרכיבים את הטורטייה שלכם, בעזרת תוספות של ממרחים וסלטים לבחירה (אבוקדו, שעועית שחורה, סלסה מתוקה, סלסה חריפה, רוטב צ'ימיצ'ורי, טפנד זיתים, סלט ירקות, סלט חסה, סלט כרוב, סלט עגבניות חריף) וגם תוספות בתשלום. כאמור תוכלו גם להגדיל את הטורטייה שלכם – להכפיל את גודלה ואפילו לשלש אותו. תוכלו גם להזמין טורטייה צמחונית עם סלטים וממרחים בלבד.
עוד בתפריט: מנות טאקו מצוין, גם בהרכבה שלכם, סלטי ירקות עם תוספת בשרית בהרכבה, נשנושים טעימים (קריספי צ'יקן, צ'יפס, כרובית מטוגנת, כדורי פירה, נאצ'וס עם סלסה ואבוקדו ועוד). הכי טוב לנצל את העסקיות שלנו, ואל תשכחו גם צ'ורוס מתוק לקינוח (איך לא?) ושתייה.
מה שכיף כל כך באוכל המקסיקני הוא שהמנות תמיד שופעות מרכיבים שונים, כך שבפה שלכם מתקיימת חגיגה של טעמים ומרקמים שכולם משלימים זה את זה. זו ארוחה שמתאימה למי שרוצה לצאת מהשגרה ומחפש מסעדות שעושות משלוחי אוכל מיוחדים, אבל תכל'ס? את הטורטיות והטאקו שלנו אפשר לטרוף בכיף כל יום, והם מתאימים גם לאורחת צוהריים בעבודה וגם לארוחת ערב בבית.
אתם תמיד מוזמנים אלינו (בשכונת נווה זאב), אך כאמור אנחנו גם מבצעים משלוחים לבאר שבע וגם לחצרים. אתם יכולים ליהנות מהאוכל המקסיקני הנהדר שלנו במהלך כל השבוע: אנחנו מקבלים הזמנות באמצע השבוע מסוף שעות הבוקר עד הלילה, ביום שישי עד הצוהריים וגם במוצ"ש.
אז מה מתחשק לכם היום? טאקו פרגיות עם ממרח אבוקדו וסלט כרוב? טורטייה כפולה עם קבב טחון, שעועית שחורה, סלסה חריפה, סלט ירקות ובצל מטוגן? או אולי אתם מתים מרעב ורוצים לטרוף טורטייה משולשת וחריפה במילוי אנטרקוט, צ'ימיצ'ורי, סלסה מתוקה וסלט עגבניות חריף? אלו כמובן רק כמה הצעות – אתם תבחרו את המנה שלכם.
טורטילוקו באר שבע מאחלים לכם בתיאבון!

חזור
Scroll to Top